niedziela, 24 czerwca 2012

Tanie Kupowanie, czyli zaskakująca promocja w Yves Rocher :)

Ten post miał się pojawić judne skarby świata nie mogłam dodać zdjecia. Pomogła zmiana przeglądarki. Dorzuciłam ostatnio więcej produktów na moich akuchach, więc chętnych zapraszam - KLIK.

10 dzień czerwca był to ostatni termin trwania promocji na kosmetyki w sklepie internetowym Yves Rocher. Po wpisaniu odpowiedniego kodu kwota do zapłaty zmniejszała się o połowę (przy zakupach za min 100 zł). O ile zazwyczaj stroniłam od sklepu internetowego YR i prowadzę projekt denko (o którym w następnym poście), o tyle takiej okazji przepuścić nie mogłam. :D Kosmetyki te mniej lub bardziej, ale jednak, zawsze mnie jakoś interesowały. Jednak ceny, mimo rabatów, jakoś mnie zniechęcały. Do teraz. Zrobiłam MEGA zamówienie.

Pięć rzeczy z prawej strony, tj. nawilżająca pomadka, zestaw do pielęgnacji twarzyw  postaci peelingu  morelowego i maseczki oczyszczającej, torba na zakupy (bardzo lubię takie torby!) i próbka żelu-kremu nawilżającego. Za całość zapłaciłam 111,3 zł, a więc w stosunku do wartości całej zawartości - super "interes". Nie wszystkie już otworzyłam, ponieważ mam jeszcze inne produkty otwarte, ale na pewno będą pojawiały się recenzje.
Oto co zakupiłam:
- pyłek-cień do powiek popielaty
- pompka
- krem odżywczy do suchych stóp
- balsam odbudowujący na końcówki
- spray do układania włosów
- żel pod prysznic granat
- szampon przeciwłupieżowy
- szampon zwiększający objetość
- maseczka do włosów przywracająca blask
- 3-minutowa maska owoc granatu
- peeling roślinny

O której z tych rzeczy najchętniej rpzeczytałybyście w pierwszej kolejności? No, z wyjątkiem pompki. :D Skorzystałyście z promocji? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz