czwartek, 21 czerwca 2012

Progres! Sprzedaję na allegro

Witajcie.
Jestem z siebie dumna. Poczyniłam kolejny krok w "porządkowaniu" swoich rzeczy - wystawiłam dwa przedmioty na aukcję na allegro. Proszę się nie śmiać, wiem, że zastraszająca liczba to to nie jest, ale to tak na dobry początek. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam KLIK.
W przyszłości pojawią się też inne kosmetyki m.in. z limitowanek Essence zarówno nowe jak i używane, Flormar, GOSH. Avon. Planuję zebrać się też w sobie i ogarnąć buty i ubrania, które są całkiem fajne, ale w nich nie chodzę. Typowa baba - za dużo ciuchów, butów, torebek i kosmetyków. :D
Nieco VLOGowo - byłam dziś o alergologa na zdjęciu testów paskowych i okazało się, że faktycznie jestem uczulona na to cholerne PPD (parafenylenodiaminę), czyli czarną sztuczną hennę do włosów. Uczulona z przytupem wręcz.
Pochwalę się (a co!), że oficjalnie zdałam już wszystkie egzaminy i jestem na drugim roku! YAY! To był BARDZO wyczerpujący czas. Naprawdę.
Jestem w trakcie lektury "Sztuki prostory" Dominique Loreau. Pochłaniam tę książkę. Bardzo ciekawa, zwłaszcza pierwsza część. Pozwala nieco inaczej spojrzeć na otaczające nas sprawy. Z pewnością napiszę o niej więcej jak skończę czytać i przeprowadzę rozważania na jej temat.
Dobra, dosyć biadolenia. W kolejce na wpis czeka duuuuże zamówienie z Yves Rocher, zakupy z Sephory i parę recenzji, ale to niebawem.
Buziaki
lulumk

PS Coś blogger dzisiaj wariuje, żadnego zdjecia nie można wgrać. o.O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz