czwartek, 26 stycznia 2012

Pepcowe nabytki

Witam.
Jak wiadomo - w niektórych sklepach Pepco można nabyć różne ciekawe kosmetyki. :D
Będąc jakiś czas temu na zakupach zakupiłam dwie pomadki z Rimmela. Każda w cenie 7,99 PLN.

077 ASIA - ciemniejszy nude, lekko brudny róż, dość neutralny odcień wpadający bardziej w chłodny niż w ciepły

175 SIGNATURE RED - odcień niedostępny w szafach Rimmela w Polsce (przynajmniej ja nigdzie go nie widziałam), IDEALNA czerwień, bez różowości, pasuje zarówno koleżance - blondynce, jak i mnie

Z pewnością napiszę o tych szminkach więcej, kiedy już jakiś czas je poużywam. Wyglądają na nieco zmasakrowane, ponieważ bawiłam się w Małego Chemika, ale o tym następnym razem. :D

Pozdrawiam,

1 komentarz:

  1. To już kolejny post z zakupami kosmetycznymi z Pepco. U mnie niestety nie sprzedają tam kosmetyków. ;( Obserwuję. ;))

    OdpowiedzUsuń