piątek, 27 stycznia 2012

DIY: Mały Chemik - pomadka

Witam.
Dziś post w rodzaju:  zrób-to-sam, czyli jak samodzielnie zrobiłam pomadkę do ust. Kupiłam kiedyś w PEPCO pomadkę do ust, które okazała się być perłowa, nie do końca mi to odpowiadało, więc postanowiłam ją z czymś zmieszać. Oto czego użyłam:


Zeskrobywałam do pojemniczka produkty (w tym Lip Smackery dla zapachu i lepszego nawilżenia), następnie umieściłam pojemnik w mikrofalówce  podgrzewałam. Po uzyskaniu płynnej konststencji umieściłam mieszaninę w pustym pudełku po pomadce z użyciem folii (niejednokrotnie na yt i blogach było to pokazywane, więc nie chciałabym powielać treści). Hopla do lodówki na jakiś czas i oto efekt:


Resztę nielubianej pomadki oddałam mamie (bardzo jej się spodobała). Choć pomadka wygląda na ciemną to w rzeczywistości jest delikatna, może być użyta na dzień, dobrze się rozprowadza i przyjemnie pachnie. :)


Robiłyście sobie kiedyś taką pomadkę? Byłyście zadowolone z efektu? :)
 Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz