sobota, 11 lutego 2012

Świetna promocja w Naturze! Pigmenty z KOBO.

Będąc wczoraj w Naturze trafiłam na świetną ofertę - dwa pigmenty z KOBO w cenie jednego! Czyli - ok 20 złotych za dwa. OD dawna czaiłam się na nie, ale szkoda mi było pieniędzy na nie, 10 złotych za sztuke to dobry deal.
Nieco rozczarowała mnie gama kolorystyczna. Brakowało mi klasycznego pigmentu, w beżowym, beżowo-złowym, delikatnym kolorze, który mogłabym położyć na cała powiekę. Jest sporo jasnych kolorów o ciekawych wykończeniach.
Pozostałam w odcieniach fioletu i wybrałam dość intensywny matowy i jaśniutki i fioletowym podbiciem, które niesamowicie trudno uchwycić moim aparatem, ale pięknie wygląda na oku.


(można powiększyć)




Niestety aparat nieco przekłamuje kolory. Mój pigmentowy debiut. :D Wygladają na oczach bardzo ładnie, jaśniejszy odcień sprawia, że oko nie jest "płaskie". Nie wiem jak długo się trzymają, będę testowac, ale póki co jestem bardzo zadowolona. :)

Pozdrawiam,

1 komentarz:

  1. Ja mam cienie, które po nałożeniu wyglądają jak pigmenty... I są brązy i beże! ;-) Możesz u mnie zdjęcia, a i cena to nie 20zł/szt tylko 5 ;P

    OdpowiedzUsuń